مقالات آرشیو خبر ها
توماس رینکون به یوونتوس چه چیزهایی اضافه خواهد کرد ؟

توماس رینکون به یوونتوس چه چیزهایی اضافه خواهد کرد ؟

یوونتوس از خرید جدیدش توماس رینکون چه انتظاراتی خواهد داشت؟ مهم‌تر از همه قدرت بدنی در خط میانی، حراست از خط دفاع و تمایل او برای گل‌سازی قابل توجه است. انتقال توماس رینکون از جنوا به یوونتوس در واقع از راه رسیدن یک مدافع واقعا بااستعداد است که تجریه ی زیادی در ایتالیا دارد.

 

رینکون که قرار است اولین بازیکن ونزوئلایی تاریخ یوونتوس باشد، بعد از دو فصل و نیم موفق در ساحل لیگوریا (منطقه ای که شهر جنوا در آن قرار دارد) به شمال تورین نقل مکان خواهد‌ کرد.

 

او 81 بازی برای روسوبلو انجام داده‌است. تیمی که او را در سال 2014 از هامبورگ به خدمت گرفته‌بود، این تخریب‌چی اهل آمریکای جنوبی در این مدت بیشترین تعداد تکل (140) و بیشترین تعداد پاس گل (14) را بین تمام بازیکنان جنوا به ثبت رسانده‌است و در حالی به یوونتوس آرنا می‌آید که به عنوان یکی از پرثبات‌ترین هافبک های تاثیرگذار سری‌آ شناخته می‌شود.

 

در حقیقت، آمار این بازیکن اهل آمریکای جنوبی در مقطع ابتدایی فصل جاری به تنهایی به خوبی اعتبار او را برای اضافه کردن انگیزه و عمق به یورش باشگاه جدیدش برای قهرمانی داخلی و نیز جاه طلبی اروپایی این تیم اضافه می‌کند.

 

او که پایه خط میانی سه نفره ی جنوا بوده، تا به این جا عملکردش از تمام هم پستی‌هایش در جنوا بهتر بوده‌است، او 103 باز مالکیت توپ را پس گرفته، 19 بار قطع توپ کرده‌است، 680 پاس موفق داشته و 19 موقعیت گلزنی هم ایجاد کرده‌است، آماری که به طور قطع از متوسط یک بازیکن در پست او بالاتر است.

 

تمام موارد بالا به بازیکنی اشاره می‌کند که قادر است بازی تیم مقابل را دچار اختلال گرداند و به موجودی قدرت بدنی یووه هم چیزهایی اضافه کند، اما در کنارش فرارهایی رو به جلو داشته‌باشد و برای هم تیمی‌های تهاجمی‌ترش هم موقعیت‌های مناسبی فراهم کند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: